Про Jam

Що таке Jam...


Той джем, до якого ми звикли — це мікс різних ягід або фруктів, змішавши які виходить новий цікавий продукт (смак). Так само і «Дизайн Джем», ставить за мету поєднати різних людей заради створення нового, цікавого продукту або послуги.

Спершу слово джем за контекстом використали у музиці, для так званих джем-сесій. Ви збираєтеся разом, демонструючи свої інструменти, свої навички, свою відкритість. Хтось задає тему, а ви починаєте крутитися навколо неї. Ви не надто аналізуєте це, не обговорюєте це до смерті, ви «джемите». Надихаєтеся від інших і граєте з тим, що повертається. Разом ви будуєте те, що ніхто з вас не зміг би побудувати поодинці. І водночас ви вивчаєте нові ідеї, дізнаєтесь більше про те, як ви працюєте разом і з ким вам найкраще працювати, відточуєте свої навички та чудово проводите час. І хто зна, можливо, там є одна-дві ідеї, які зможуть увійти до наступного альбому. Або, можливо, ви так добре зігрались, що вирішили створити власний гурт...

«Дизайн Джем» працює точно так само. Але ви міксуєте не музику, а інсайти та ідеї. Ви працюватимете з людьми, яких, можливо, ніколи раніше не зустрічали, відштовхуючись від інсайтів та ідей одне одного і надбудовуючи з того, що вже створено спільно. І це не просто розмови: ви тут, щоб побудувати функціональний прототип і план дій, які ви або хтось інший зможете розвивати далі. Чи зможете ви створити прототип (розробити сервіс) і спланувати таким чином, щоб хтось зміг просувати процес його розвитку далі, знаючи, які ресурси їм знадобляться, що їм слід зробити та з ким спілкуватися? Це і є виклик «Джем».
Що таке дизайн-мислення
Дизайн-мислення — це підхід у розробці рішень та інновацій. Це основний тренд 2022 року як у бізнесі, так і у соціальній сфері. Він допомагає створювати інновативні продукти та послуги з врахуванням справжніх потреб користувачів.
Ключовими перевагами такого підходу є можливість за короткий час згенерувати та протестувати інновативні рішення.
Використання дизайн-мислення впливає на мотивацію команди, збільшення доходів та лояльності клієнтів, а також допомагає долати виклики та створювати інновації.

Чим Jam не є


Ми любимо конференції. Але «Джем» — не одна з них. Ви тут не для того, щоб читати лекції, слухати чи просто говорити. Хоча наш «Джем» міститиме деякі навчальні елементи з дизайн-мислення. Ви тут, щоб креативити разом, створювати прототип і будувати щось, що можна буде впровадити у життя міста. А отримані навички ви зможете використовувати у повсякденному життя, бізнесі чи роботі.

Ми любимо нетворкінг. Але «Джем» — не один з них. Ви тут не для того, щоб демонструвати свої навички, говорити про те, що відбувається у вашій сфері (хоча такі речі можуть статися). Ви тут для того, щоб встановити контакти та ділитися знаннями в найкращий можливий спосіб — фактично генеруючи ідеї, плани та будуючи їх разом.

Ми любимо стартап-події. Але «Джем» — не одна з них. «Джем» — це початок інноваційного циклу, в якому ви будете працювати з незнайомими людьми. Можливо, ви не захочете починати з ними спільну справу у понеділок вранці, і ваш прототип може бути ще нежиттєздатним, але це нормально! Успішний стартап є можливим результатом «Джем», але це, безумовно, не основна мета. Інакше кажучи, музикант не ходить на «Джем», щоб записати альбом — для цього у нього і є студія.

Історія Jam-у
Березень 2011
Відбувся перший Global Service Jam відбувся, де понад 1200 учасників у більш ніж 50 містах створили близько 200 унікальних дизайнів сервісів на тему «(Супер)ГЕРОЇ».
Жовтень 2011
Відбулась його дочірня подія, Global Sustainability Jam. Близько 800 учасників у більш ніж 40 містах створили понад 100 послуг, продуктів та ініціатив на тему «ІГРОВІ МАЙДАНЧИКИ».
2012
Перший GovJam був ініційований Protopartners, Федеральним урядом Австралії та WorkPlay Experience.
2013
WorkPlayExperience ініціював глобальну версію Global GovJam.
Global Service Jam та його дочірні події Global Sustainability Jam та Global GovJam — це некомерційні волонтерські заходи, організовані неформальною мережею прихильників сервіс-дизайну, усіх об’єднує пристрасть до розвитку сфери сервіс-дизайну, інновацій та людиноцентричності.
«Джем» не має персоналу, а його бюджет — майже нульовий.​
Ініціатори
  • Маркус Хормесс
    Інноватор послуг та організаційний
    консультант з Німеччини.
    Протягом багатьох років кваліфікований науковець і досвідчений музикант працював у сферах телекомунікацій, інженерії, банківської справи та ІТ, допомагаючи компаніям покращувати комплексні послуги та робити їх більш зручними для клієнтів.

    Маркус є співзасновником WorkPlayExperience та співініціатором Global Service Jam – найбільшої у світі події з дизайну послуг (поки що). Він є співавтором найпопулярнішої книги «This is Service Design Doing».
  • Адам Лоуренс
    консультант із обслуговування клієнтів, комік та актор із досвідом у галузі психології та світової автомобільної промисловості.
    Протягом багатьох років він використовує досвід, отриманий у світі театру, кіно, стендап-комедії та розповіді, щоб допомогти організаціям впливати на своїх клієнтів і партнерів і справити враження на них.

    Адам є співзасновником WorkPlayExperience та співініціатором Global Service Jam — найбільшої у світі події з дизайну послуг (поки що). Він є співавтором найпопулярнішої книги «This is Service Design Doing».
Давай джемити разом
Реєструйся сам та запрошуй друзів
Made on
Tilda